mandag den 18. november 2013

Julegaveønske // Lisa Grue

Jeg har valgt at vise nogle af mine juleønsker. Et ønske pr indlæg. Ingen lange lister med designerting som ligner alle de andre. Bare nogle få særlige ønsker, som også fortæller lidt om mig.

Ønske #1  Tine Wessel broderi

Ønske #2 Rensdyrskind

Ja jeg skriver jo godt nok, at jeg vil vise ting som ikke ses alle steder. Desværre er jeg jo lige så utraditionel som så mange andre. Jeg havde planlagt dette indlæg for noget tid siden, men kan godt se både på instagram og i bladende at jeg er for sent ude, med min kærlighed til Lisa Grues univers, but here goes.

Jeg forelskede mig i Lisa Grues streg for flere år siden. Ved et tilfælde faldt jeg over nogle tegninger af en pige i et eventyrligt univers, den gang interesserede jeg mig ikke rigtigt for hvem der havde lavet dem. Jeg kan huske jeg printede dem ud, min hensigt var at hænge dem op. Uetisk, og det blev heller aldrig til noget. Nu er de væk, og jeg kan ikke finde dem på nettet, det er nok en 6-7 år siden.



Da vi flyttede i hus, forelskede jeg mig i dette billede. Og min mand gav mig det i fødselsdagsgave for et par år siden, det har hængt i min spisestue siden.

Lige for tiden arbejder jeg lidt på hvad der skal pynte på min væg, ved siden af vores TV. Jeg har rimelig meget bar væg der, og ved ikke helt hvad jeg vil have op. Men hvis jeg nu bare lige var indehaver af dette smukke billede, så er jeg ret godt på vej. Synes det er ultra smukt, og samtidig neutralt i farverne, så det ikke stjæler opmærksomheden, når man sidder og ser TV.
Birds in af tree - kan købes her
Jeg har selv tegnet meget som ung, blev aldrig særlig god, derfor stoppede jeg. Det er den typiske historie, nu bliver det til lidt kryseduller i ny og næ, især sammen med min datter. Men Lisa Grue tegner netop som jeg dengang drømte om at kunne, måske derfor hun fanger mig.

Jeg håber der ligger et rør under mit juletræ i år. Jeg ønsker mig meget til mine vægge og der vil komme flere ønsker til væggene på bloggen.

________________________

Har du husket at deltage i min give away i samarbejde med voksdugen.dk
Du deltager ved at lægge en kommentar  her :-)

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: