søndag den 24. november 2013

Julemarked

Weekend har endnu engang været en af de allerbedste.

Lørdagen fik jeg lov at sove længe, jer med børn der vågner TIDLIGT, ved hvilken luksus dette kan være.
Da jeg stod op kørte vi til julemarked på Elsesminde produktionshøjskole. Det er lille og hyggeligt. Ikke særlig mange mennesker finder derud. Men der er julemand, kreaværksteder for børn, ansigtsmaling og fine kreative julerier der kan købes for små penge.
Derudover har de ponyridning, marsvin og kaniner der kan nusses, gnavere i bure og krybdyr i terrarier. Det kan kun anbefales.

Jeg havde glemt kameraet, så i må nøjes.

Søndagen blev brugt i selskab med tre piger jeg var veninder med i folkeskolen, men ikke har set i 10 år. Det var så skønt, vildt hyggeligt og morsomt.
Glæder mig til at se mere til dem.

Ingen kommentarer: