tirsdag den 19. november 2013

Prinsesse

Min datter var ved at få havregrøden galt i halsen da jeg viste hende dette sengesæt


Det er lige noget for en ægte prinsesse. Hun sagde at det var det ENESTE hun ønskede sig til jul. Jeg kan godt forstå hende, for ihhh hvor er det også bare fint. Ville da gerne glæde hende, med muligheden for at sove som en rigtig prinsesse. 

Det kan købes ved denne ret hyggelige netshop. Jeg er ikke stødt på den før, men de har fine ting. Helt klart et besøg værd, Living Sweet Living.

Sjovt nok mente min mand ikke at det var børnene der skulle sove i det sengetøj, men tværtimod os. Og under min mailkorrespondance med en af indehaverne, nævnte hun også at det ville være et oplagt bryllupsgave, og det kan jeg godt se charmen i. 
Sengetøjet er til voksendyner, så det ville da være nærliggende.








________________________

Har du husket at deltage i min give away i samarbejde med voksdugen.dk
Du deltager ved at lægge en kommentar  her :-)

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: