fredag den 29. november 2013

Fravær og nærvær

Jeg er lige lidt fraværende på min blog i disse dage. 
Den primære årsag er arbejde. Jeg arbejder kun på deltid, og det giver almindeligvis en masse dejlige fridage med ungerne. Fridage hvor der så også er tid til det kedelige og overskud til det kreative og hyggelige. 
Men i nogle perioder af forskellige årsager klumper arbejdet sig sammen. Og det har det gjort i disse dage. 

Min hjerne og krop er indstillet på kun at arbejde 30 timer, når jeg nærmer mig de 37, synes jeg det æder af mit overskud. Det er en vanesag. 

Da huset stadig skal stå, ungerne have masser af kærlighed (især den lille der har feber lige nu), så må bloggen lide under det. 

I må lige nøjes med lidt instagram billeder. Der er jeg ikke gået helt i stå. Og vi juler stadig i det skjulte herhjemme. 




Lidt glimt fra hjemmet og et enkelt fra haven. Ludvig har haft fri hele ugen, da dagplejen havde ferie, og vi kunne overlappe hinanden med arbejde og skole. Nu er han så ramt af feber. 



2 kommentarer:

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg er vild med din jule deko. Flot flot flot... :-)

Og god bedring, lyder til at du prioritere det helet rigtige.. God bedring med den lille.

Cecilie sagde ...

Tak skal du have. Jeg er også så tilfreds med den, den gør mig glad hver eneste dag.