fredag den 22. november 2013

Trendsales VIP // GIVE AWAY

Jeg har i samarbejde med Trendsales.dk fået mulighed for at forære en af jer heldige, 90 dages VIP bruger og 25 klip til Trendsales (værdi 427 kr).

De fleste kender jo nok Trendsales, jeg har været bruger siden 2005 og kan vidst godt indrømme at der er røget en del penge på den konto. Dog er der også kommet en del penge ind. Og ikke mindst er der en del penge sparet.


Hver måned oprettes der 400.000 nye annoncer. Det er jo helt vildt, det betyder også at man kan finde alt. Til gengæld synes jeg godt det nogengange kan være svært at få solgt det man har, men det er der klippene kommer ind i billedet. Med de klip har man mulighed for at købe sig til en bedre placering, og derfor få mange flere hits, på netop sin vare.
Jeg ved i hvert fald at jeg skal have sat en masse til salg nu.

Alt du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar til dette indlæg.

Hvis du ikke allerede har en bruger, så skynd dig at oprette en, så du kan komme i gang med at tjene og bruge penge.

Jeg trækker en vinder d.30/11 kl 20.00

Jeg ville blive så glad hvis i vil følge mig på bloglovin og instagram, men det er ikke et krav for at deltage i min give away
Follow on Bloglovin

Instagram


Denne Give away er sponsoreret af Trendsales.dk, jeg har i denne forbindelse modtaget en gave tilsvarende det jeg udlodder. 

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det vi være skønt - så kunne jeg få solgt ud :)
Mvh Lise
lise_jensen98@hotmail.com

Anonym sagde ...

jeg vil da meget gerne være med
jesper_n79@me.com

Trine :) sagde ...

Det ville da være lækkert at vinde;)

Maria Ørum sagde ...

Er stor tilhænger og bruger af trendsales, så vil da være super at vinde :)

Anonym sagde ...

Det villaværnets et spark i røven for mig til at få solgt noget.
lki@lobe.dk

ConnieA sagde ...

Har handlet på ts i flere år og har ligesom dig både tjent og brugt en del penge ☆ synes det er et skønt sted at handle. .så din giveaway er helt perfekt for mig :-D
Hexia3@yahoo.dk

Mette sagde ...

Jeg er ihærdig bruger af trendsales, men økonomien er desværre ikke til VIP

Jeg har lige tabt mig 11 kg og har derfor en masse der skal sælges.

Håber jeg vinder

mette.knk(a)gmail.com

Unknown sagde ...

Er ved at rydde op så det vil da være perfekt at vinde ;-)

jenny clausen sagde ...

åhh det ville jeg bare sååå gerne vinde har købt mig fattig i vip derinde så ville elske 90 dages vip!!! krydser fingre
mvh jenny
jennyclausen0809@gmail.com

Unknown sagde ...

Ej hvor fedt. Så kan man lige få solgt ud, og på den måde bruge lidt ekstra på julegaverne. :)

Knus Christina
christinabstoldt@gmail.com