tirsdag den 19. november 2013

Juleforberedelser # 2

Jeg ved ikke hvad der går af os i år. Måske er det al den inspiration der omgiver mig på instagram og i blogland, måske er det lidt en frygt for at gå glip af noget, med mine børn. Synes tiden går stærkt, hver gang jeg blinker har mine børn lært noget nyt, og taget et skridt fremad. Så jeg værner om de øjeblikke, situationer hvor vi kan være sammen om noget, og hvor vi får et afkast, det er som om det betyder noget for Ida, for tiden skal der være en mening med det, ellers vil hun ikke være med. Så jeg lokker med fx. kager der skal pyntes. Papirstjerner der skal limes osv.

Snart går vi i gang med julegavefremstillingerne. Men de bliver ikke vist på bloggen inden jul, da jeg ved at der jo er nogle i familien der læser med.



________________________

Har du husket at deltage i min give away i samarbejde med voksdugen.dk
Du deltager ved at lægge en kommentar  her :-)

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

Helle Ryom sagde ...

Hvor hyggeligt. Jeg er også ekstra meget i julehumør i år!

Cecilie sagde ...

Det er skønt. Håber at det holder ved, kan godt blive bekymret om det pludselig stopper 😳