søndag den 17. november 2013

Søndag

Det har været en skøn søndag.

Jeg skulle egentlig arbejde, men en kollega havde brug for at bytte vagter, og det faldt så heldigt ud for mig, at jeg havde fri i dag.
Børnene er blevet passet af bedsterne fra fredag til lørdag pga vores arbejde. Så det var skønt at kunne dedikere hele dagen i dag, på familien.

Vi tog til julemarked på egeskov. Det var sidste dag i dag, der var mange mennesker. Men vejret var fantastisk, og det er utroligt stemningsfuldt at gå rundt ved egeskov slot.

Da vi kom hjem fik vi æbleskiver, og bagte peberkager. I morgen vil vi pynte dem med glasur, når Ida kommer hjem fra børnehaven.

Det var måske lige rigeligt julet, men det var virkelig en dejlig dag, og jeg glæder mig endnu mere til december, hvor jeg forestiller mig vi får en masse af den type dage.



________________________

Har du husket at deltage i min give away i samarbejde med voksdugen.dk
Du deltager ved at lægge en kommentar  her :-)

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: