tirsdag den 12. november 2013

Voksdug // GIVE AWAY

Jeg har ALTID voksdug på mit spisebord. Det er et gammelt teaktræsbord, det er hverken særlig kønt eller særlig praktisk. Men det er arvet, og vi er ikke rigtig der hvor det skal skiftes ud.....endnu.

Derfor er der altid voksdug på bordet. Så sker der ikke noget ved at der bliver spildt mælk, eller rødvin for den sags skyld. Men min forfængelighed gør også at mine voksduge ikke får lov til at lægge særligt længe. Hvis der er tegnet ved siden af papiret, og det ikke kan gå af, eller kommet mærker fordi "nogen" har banket sin gaffel ned i dugen, så bliver den skiftet ud.
Det er også derfor jeg har voksduge jeg lægger ovenpå min voksdug, når der skal males eller lign.

Jeg har handlet hos voksdugen.dk, min voksdug pusher.
De har et kæmpe udvalg, både neutrale, nydelige, kitchede, moderne og designede. Der er noget for enhver smag. Dugene klippes i den længde du ønsker og så kommer de rullet op på rulle leveret lynhurtigt. Jeg har endnu ikke ventet mere end to dage fra bestillingen var lavet.

Jeg har været igennem en blomstret dug i foråret, en hvid og sort i sommers og lige nu ligger der en kridhvid på mit bord. Den giver mig god baggrund når jeg tager billeder. Og så giver den mit øje ro. Jeg tror det er et behov jeg har inden mit hus bliver overfaldet af julens nips.

Jeg købte også en juledug, som du kan finde her, den kommer på 1. december, hvor jeg regner med at vores nisse flytter ind. Han plejer at være så flink at dække et julemorgenbord til os. Så jeg har hjulpet ham lidt på vej, med en forholdsvis neutral juledug, så kan han bare gå amok med hans nisseløjer.







Jeg opdagede først i går at de har fået en kategori der er pvc fri. Alle deres voksduge lever op til Øko-Tex-standarderne og er med de blødgørere, der også er godkendt til levnedsmiddelbrug. Men nu kan man vælge helt uden.
Jeg skal have fingrene i en helt hvid uden pvc, også for at se kvaliteterne sammen.







Jeg har fået lov til i samarbejde med voksdugen.dk at lave en give away, hvor i har mulighed for at vælge en julevoksdug, i katagorierne julevoksdug og julevoksdug pvc fri i lige det mål, der passer til dit bord.

Alt du skal gøre er at lægge en kommentar til dette indlæg. Husk at skriv din mail så jeg kan kontakte dig når du har vundet.
Spred gerne rygtet, på din blog, din IG profil, på facebook. Det giver god karma :-)

Vinderen offentliggøres d. 20. november

Så er der god tid til at få juledugen hjem og på bordet.

Du er velkommen til at følge mig på bloglovin og instagram, men det er ikke et krav for din deltagelse. Du kan finde mig ved at trykke på "knapperne" herunder

Follow on Bloglovin

Instagram


37 kommentarer:

Katja Astrup sagde ...

Den er godt nok fin den julevoksdug sådan en må gerne flytte herhjem :0)
Kh. Katjaastrup@hotmail.com
Går på ig og deler om lidt :0)

Moments By Thagaard sagde ...

Uhh en hvid voksdug med grå trekanter som på dit bord..! :)

Missmightystar@hotmail.com

mvh. Camilla

Unknown sagde ...

Utroligt nok så ejer jeg ikke en voksdug - tænker ofte at det skal købes men det er ikke sket endnu!
/Nina - voresalbum (a) hotmail.com

Unknown sagde ...

Med tre små piger der godt kan lide at tegne osv. har vi altid voksdug på bordet, så det kunne da være lækkert med en juledug :-)

Unknown sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne forære min mor. Synes nemlig hende juledug er vildt grim ;)
Signe_n_a@hotmail.com

Ida sagde ...

Ej hvor fint :) Jeg deltager meget gerne :)
idawestphall@hotmail.com

marianne lykke nielsen sagde ...

lige hvad jeg kan bruge da vi ingen juledug har
marianne.lykke@gmail.com

Susie Rasmussen sagde ...

Sikke en praktisk gave, der snildt kan komme i brug når nu tiden med at lave juledekorationer og julepynt nærmer sig. 030786(a)gmail.com

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg vil så gerne vinde en fin juledag til alle de kommende julefrokoster.
Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

Pia sagde ...

Julevoksdug... er lige hvad jeg står og mangler. Kan næsten ikke få det julet nok
piahaun@gmail.com

elli sagde ...

julevoskdug er lige mig med to små piger i huset - bruger også den med voksdug på voksdug når der laves krea ved køkkenbordet.
eda@oj-o.dk

Maibritt J sagde ...

HVORFOR har jeg ikke opdaget den hjemmeside lidt før? det er jo lige hvad jeg manglede. Jeg vil MEGET gerne vinde

maibritt // maibrittj_@hotmail.com

Unknown sagde ...

fedt! :-)
d.isbjoerg@gmail.com

Anonym sagde ...

Ville elske en juledug, så jeg er med!!
Mvh Mie / miemail67@gmail.com

Helle Ryom sagde ...

Super fin giveaway Cecilie! Jeg vil gerne være med!.

Mvh Helle

helleryom@gmail.com

Caroline A sagde ...

Hold nu op en lækker juledug

lorentsen22@hotmail.com

Lotte sagde ...

Jeg er helt frisk på en ny juledug!
Jeg har delt på min blog (www.lottesroom.blogspot.dk)
Vh Lotte
Mail: grundstednielsen@hotmail.com

Unknown sagde ...

Øj det kunne vi godt bruge!
Jeg deltager!

Cecilie sagde ...

Jeg tjekker lige om der er hul igennem til kommentarer, har hørt der har været problemer.

Unknown sagde ...

Så smuk voksdug, den ville jeg mega gerne eje. Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

bare WUNDERBAR sagde ...

Jeg bruger også altid voksdug. Vil elske at vinde en ny :)

Trine :) sagde ...

Mon ikke til og med kæresten syntes det er på tide at skifte ud den vi har nå efter et år;)

Wops, glemte liige mailen;) trinesoppskrifter@gmail.com

Anonym sagde ...

Den vil jeg gerne vinde.
Vh camilla
Camilla.sterll@gmail.com

Anonym sagde ...

Super lækker voksdug :-) krydser finger for lidt held....rigtig god jule til jer alle vh Dorte dorteoddershede@hotmail.com

Marie // Maries Fabrik sagde ...

det vil jeg virkelig gerne vinde :-)
marieerenbjerg(a)gmail.com

Eva sagde ...

Jeg er også stor voksdug-elsker, så ville da rigtig gerne vinde denne giveaway!
Vh Eva
evaelberg@yahoo.dk

Louise sagde ...

Sikke en fin dug - den dug ville fordoble mit antal af duge, jeg har nemlig ingen, så jeg krydser fingre ;)

Maja sagde ...

Voksduge er simpelthen så praktiske :) jeg vil gerne deltage...

Anette sagde ...

http://www.voksdugen.dk/julemotiver/julevoksdug-elegant.html

Bare så smuk... og ja... som de selv siger : elegant.

Astrid sagde ...

Vil passe godt til min julestil, så jeg vil gerne være med

Pia Rotbøl sagde ...

Den her fine sag http://www.voksdugen.dk/julevoksdug-pvc-fri/julevoksdug-ranke-solv.html vil passe perfekt ind herhjemme <3

Daniella Lind sagde ...

Jeg vil gerne vinde en julevoksdug. Sådan en har vi nemlig slet ikke :-)

daniellalind@live.dk

Loui81 sagde ...

Vil meget gerne deltage, tak :)

Loui81@live.dk

Sally sagde ...

Uhhh lige sådan en jeg mangler til vores gamle grimme bord :-)

Stine sagde ...

Den vil jeg gerne vinde! :)

stine0610@gmail.com

Marip sagde ...

JEg ejer slet ikke nogen juledug, så det ville da være lækkert at få!

Anonym sagde ...

Ihh, hvor fedt!!! Med et barn på knap 14 måneder er det helt tosset at jeg ikke ejer en voksdug - men vil SÅ gerne eje en:) Kh Line

lykke.line@hotmail.com