tirsdag den 9. april 2013

Lillebror

Bassen er ved at være 6 mdr. På lørdag helt præcis.
Derfor er jeg igang med forberedelser til hans 1/2 års fødselsdagsfest. Trunten blev fejret da hun blev 1/2 år og Ludvig skal selvfølgelig ikke snydes.
Det er selvfølgelig også af stor betydning at jeg elsker at invitere familien på hygge. Forberede kager og pynt er så hyggeligt, og vigtigt for mig.

Men i dag stod den på billeder af bassen. Vi har endnu ikke fået sendt takkekort ud fra barnedåben, for jeg havde planer om at der skulle følge et billede med af bassen. Både af ham i dåbskjolen, og et uden. Men så gik der bryllupsplaner i det i stedet. Men i dag skulle det være, og jeg fik taget en masse billeder af bassen.

Det er nu ret svært at tage ordentlige billeder af bassen for tiden. Især hvis jeg lægger ham på maven, da det nye hit er at møffe sig frem. Og helst blive ret hidsig i mens, fordi det ikke går hurtigt nok.

3 kommentarer:

Superskurk sagde ...

Hahahaha.....jeg kan så godt huske det der ansigtsudtryk på det sidste billede, fra dengang vores datter var i gang med at lære at møffe sig rundt!

Cecilie sagde ...

Ja det er virkelig frustrerende for dem. Prøver at finde den hårdfine grænse imellem han brokker og skælder ud til nu gider jeg altså ikke mere, så hjælp mig dog ;-)

Cecilie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.