tirsdag den 9. april 2013

Baby værelse

Vi går og overvejer at få Ludvig på eget værelse. Selvom jeg elsker at have ham tæt på, og helst i min seng på min arm. Så må jeg nok indrømme, at det bare slet ikke fungerer i længden. Vi sover så dårligt sammen.
Så mens jeg går og tager mig sammen til at flytte Ludvig ind på sit eget værelse, lægger jeg planer om det kommende babyværelse.

Trunten boede sine første år, i en to værelses lejlighed, så hun delte værelse/seng med os, og fik aldrig sit eget, førend vi kom i huset på landet.

Jeg har samlet lidt inspiration til ludvigs værelse.

Kaninlampe herfra
Sengetøj herfra
Wallsticker herfra
Krammeven og plaid herfra
Bogkasser herfra

Designletters herfra
Foldetæppe herfra
Opbevaring herfra
Sprællebjørn herfra
Gorilla herfra

Uro herfra
Seng herfra
Puslebord herfra
Rokkefår herfra

Seng og puslebord har vi. Nogle af tingene er bare ønsketænkning, da der er begrænset budget på hans fine værelse. Men noget af det skal helt sikkert pynte på hans kommende værelse.
Luckyboysunday krammevennen overvejer jeg om han skal have nu her han fylder 1/2 år. Den ville klæde ham, og han mangler bestemt en krammeven.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Lækre, lækre ønsker. Flere af dem står også på listen her :)
Vi købte opbevaringskasser fra sebra, dem er jeg super glad for. Dem fra ferm er nu også rigtig fine!!

Cecilie sagde ...

Overvejer også dem fra sebra. Der er også ret stor prisforskel, så tror nu ikke det bliver dem fra ferm. Er bare vild med ansigterne :-)