tirsdag den 16. april 2013

Svømmehal

I weekenden var vi i svømmehallen. Ludvig var med for første gang, og det var en succes. Hans reaktion var på bedste Ludvig vis, nonchalant. Selv da han blev dykket under vandet, virkede han lettere uimponeret. Vi skal bestemt afsted igen, snarest.
Ida elsker vand, hun blev i svømmehallen med farmor og farfar i ca to timer, mens vi stod op med Ludvig efter ca 1/2 time, og fik ham hjem i barnevognen, til en tre timers middagslur. Han var overvældet, trods det manglende udtryk.

Desværre glemte vi kamera. Er det sådan det er med barn nummer to? Bliver alle hans første gange ikke foreviget? Jeg prøver at gøre det, men må indrømme det nogle gange glipper. Fx er der ikke mange billeder af ham fra hans 1/2 års dag....dumt.

Ludvig fik badetøj i 1/2 års gave af moster og onkel, en smækker Hummel uv dragt, i str 86, så den er rigeligt stor, og kan snildt bruges til sommer. Men derfor blev han nu alligevel proppet i den i svømmehallen, og han er en stor dreng, så det gik lige.

Derimod var trunten proppet i hendes uv dragt, i str 98. Det var den der kunne give sig mest. Sidste sommer købte jeg tre badedragter til hende. Alle som kun lige passede, og derfor var for små nu. Så en ny skal der selvfølgelig til.

Jeg har forelsket mig i denne.
Må lige vise trunten den, og se om hun også er forelsket.

herfra

Jeg håber meget på at hun kan begynde til svømning til sommer. Og så er denne da alle pengene værd. Den skal nok blive brugt.

Ingen kommentarer: