torsdag den 11. april 2013

Nødvendigheder

Det bliver sommer.... Jo jo det gør det altså, lige om lidt jeg kan mærke det i mit højre knæ.
Men jeg ved også at den danske sommer er våd. Desværre.

Så børnenes garderobe skal opdateres. Ida mangler tøj til de våde dage, og sandaler til de varme.
Og Ludvig.... Ja han mangler alt. Men jeg er lidt på bar bundt med ham, og må købe hen af vejen. Alt efter vejret, er det jo forskelligt, hvor meget han vil opholde sig udenfor.

Men til Ida fik jeg gjort nogle sommer køb.

Købt på smartkids.dk

De har ikke det bedste udvalg, men jeg har handlet der flere gange, og der er super service. Denne gang havde jeg et gavekort der skulle bruges.

Celavi gummistøvler og regntøj, har jeg været mere end tilfreds med de sidste sæsoner. Og hvorfor ikke, bare fortsætte i det der virker. Det skal være praktisk, da Ida er i gårdbørnehave, og ude altid. Og jeg ved bedre end at vælge andet end lilla og lyserød. Så selvom jeg overvejede det turkise regntøj, valgte jeg lilla. Det vigtigste er at hun er tør, trods alt. Støvlerne håber jeg hun accepterer. Jeg bestemte mig for gul denne gang, så håber jeg hun går med på det, når nu sandalerne er fine lilla med sløjfer.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejlige køb! Her mangler vi stadig gummistøvlerne og sandaler. Jakke og kondi'erne er i hus ;)

Unknown sagde ...

Lækre køb .. Er pjattet med de sandaler <3

Cecilie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Cecilie sagde ...

Jeg kan heller ikke vente til de kommer. Havde håbet de havde været her lørdag...men håber på mandag så :-)

Cecilie sagde ...

Kondier og jakker er også på plads her. Har den fineste mini numph fra sidste år. Skrev denne besked lige før, men autocorrect fik skrevet noget ret uheldigt. :-0 ved ikke om du når at se det.