søndag den 14. april 2013

1/2 år kære basseboy - 6 måneder

Så stor en dreng. Det føles som i går jeg fødte bassen. Og ja jeg skriver fødte, selvom han er taget ved akut kejsesnit, så er han født af mig, intet mindre eller ringere.

I går blev han fejret. Han vidste det åbenbart godt, at der var noget i gære, for han startede med en tre timers formiddagslur, og så var han klar.

I må lige have billeder af fødselsdagsbarnet til gode. Men de lækreste lagkager dem kan i få at se.





Det er jo noget af det vigtigste til en fødselsdag. Lagkager.
Normalt kan jeg finde på at lege med fondant og de vilde kreationer. Men 1/2 års fødselsdag skal være nede på jorden, i min verden. Og det var da også en hyggelig dag med familien som sluttede med hotdogs og en dåseøl ;-)

Billedet er af fine fine Signe, min søde niece. Taget med iPhone deraf kvaliteten.

Ingen kommentarer: