tirsdag den 23. april 2013

Lidt nyt og lidt gammelt

I går var jeg ude for at købe gave til en fødselsdag vi skal til på fredag. Bare mig og børnene. Det er nemlig en damefrokost, så egentlig er kun jeg og Ida inviteret, men Ludvig er jo en forlænget del af mig, så han har fået lov at komme med.

Jeg skulle i Inspiration, der har de nemlig 20 % på al stel, og da fødselaren ønskede sig tallerkner, var det jo fint at gå derind. Men som jeg plejer kunne jeg ikke forlade stedet uden at købe til mig selv. Jeg er faktisk rigtig dårlig til at købe gaver til andre. Jeg ender altid med også lige at bruge penge på mig selv. Gad vide om det er noget man burde arbejde med ;-)

De fine krus fra liebe har længe stået på min ønskeseddel, især mor kruset, men da dreng og pige krusene kom, så kunne jeg slet ikke glemme dem.
Med 20% besluttede jeg mig for at de var en gave til mig, eller os....

Senere var jeg et smut i de lokale genbrugsbutikker. Min mor er frivillig i røde kors, så det var en oplagt mulighed for lige at smutte ind og hilse på. Og utroligt nok havde de lige de fire Danild tangent tallerkner stående, til 25 kr.....haps sagde det.

I den næste butik fandt jeg otte smørebrikker med virvar mønster. Jeg går og drømmer lidt om at få det som bordplade i mit køkken, men indtil videre må jeg nøjes med brikkerne.

Ingen kommentarer: