mandag den 19. august 2013

Stille nu....

Jeg elsker at det nærmer sig efterår. Jeg er som skrevet tidligere ret mæt af sommer. Og jeg nyder at være indendøre, hygge med mand og børn og bare nyde de sidste uger vi har, inden jeg starter på arbejde.

Jeg mangler at skrive et 10 måneders indlæg om bassen, det kommer en af dagene. Jeg stresser over at han er mere i dagpleje end sammen med mig, men det er nødvendigt for at han lige får rutinen med at sove lure dernede, men jeg hader det. Det er unaturligt, han burde være hos mig.

Vi er igang med bryllupsbillederne, de skal redigeres, grovsorteres, og nogle skal ende i fotobøger. Det er hyggeligt, men tager laaaang tid. Vi har dog endelig fået bestilt takkekort.

Jeg er så småt igang med at få vintergarderoben i hus. Ida mangler lidt store ting i form af støvler, ekstra jakke, måske flyverdragt, men også huer og handsker.
Ludvig mangler flyverdragt og tilbehør, og jeg leder ihærdigt efter en brugt, da jeg ved at det er begrænset hvad han kommer til at bruge den til, denne vinter.
Han er lidt i mangel på tøj til efteråret, så jeg kom til at svinge kortet i zara.com, nu er der lidt lækkert blødt tøj på vej til tumleren.
Begge børn mangler uld, især undertøj af uld er vi storforbrugere af i vores hus, og et par varme futter. Glæden ved et gammelt hus.

Lige et enkelt billede fra vores tur i Ree Park. Elsker det sted. Og Ida elsker at ride på kamel, selv i regnvejr.

Ingen kommentarer: