lørdag den 10. august 2013

Bryllup #1

Vores fotograf var fantastisk. Hun fulgte os fra gæsterne ankom, under vielsen og til vi gik til bords. Hun tog billeder af alt. Og vi har fået alle billeder redigeret i både farver og sort/hvid, og de er så gode. Vi har allerede vores favoritter, men jeg kan se på dem alle igen og igen.

Hvis man er fra Fyn, vil jeg virkelig gerne sende en anbefaling ud. Angelina Devine fra Pinkstudio i Odense. Der er mange fotografer at vælge imellem. Og jeg må da klart indrømme at jeg faldt over hende fordi hun er markant billigere end andre. Men da jeg ret hurtigt kunne se at hun også var til det utraditionelle og anderledes, så var det naturligt at valget faldt på hende. Og det har vi bestemt ikke fortrudt.

At jeg har det store hestegrin på hele dagen har jeg selv ansvaret for ;-)

1 kommentar:

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Sikke et smukt par - stort tillykke!