onsdag den 14. august 2013

Bryllup #2

Desværre havde min egen frisør ikke mulighed for at sætte mit hår, så jeg tog chancen med en anden. Jeg havde en ret klar ide om at mine egne krøller bare skulle sættes op. Det måtte ikke blive for sat, og det vigtige var at mit hårpynt kom til sin ret. Desværre var jeg ikke helt tilfreds, men min veninde og søster fik rettet op på det, inden vielsen. Og jeg endte med at være ret godt tilfreds. Og hårpynten fik ærespladsen.

Det smukke hårpynt er lavet af Susanne Gadegaard. Jeg fik lov at låne det, og det fik lov at være i fokus.
Jeg synes det er så smukt, og at Susanne så er et af de aller skønneste mennesker, gør at det var en fornøjelse at bære det. Jeg var så bevidst om min smukke hårudsmykning, at jeg kunne stå og kigge på det længe, når jeg nærmede mig et spejl. Og jeg elsker de billeder, hvor fotografen har fanget mig i den vinkel, hvor den virkelig kommer til sin ret.




3 kommentarer:

Drengemor sagde ...

Det ser søreme også helt fantastisk ud! Og I ser SÅ glade ud - dejligt!

Monsterscircus sagde ...

Hold da op, tillykke med brylluppet! Hvor er I bare smukke og din blog er jo også super smuk. Tak for din kommentar på min blog, så fik jeg jo lige muligheden for at kigge nærmere på dit smukke univers:-)

Cecilie sagde ...

Hvor er du sød, mange tak. Er jo helt vild med din blog , hvor jeg samler konstant inspiration.