onsdag den 14. august 2013

Ønsker

Ludvig vokser....surprice. Og august har vist sig at være nøjagtig som august kan være. Omskiftelig. Dvs koldt om formiddagen, drøn hedt til middag men med kold vind, for pludselig at blive regnvejr. Så pludselig synes jeg at jeg mangler tøj til Ludvig. Især cardigan eller andet strik, så han kan få en trøje af og på når vi kører frem og tilbage fra dagplejen.

Jeg har forelsket mig i dette fra Mylillelimon. Jeg har desværre ikke handlet der endnu, og jeg kender ikke mærket macarons, men synes bukser og cardigan er så fint, og jeg elsker navy og karrygult.




Mokkasiner synes jeg er fantastiske. Jeg har et par stående, dog i rød, som han måske snart vokser ind i. Desværre tror jeg ikke de kommer til at passe, da hans vrist er meget høj. Så disse i gule er måske en fin erstatning til efteråret. Er dog i tvivl om de er lige lidt for citrus farvet til min smag.

De fine leggins har jeg været forelsket i længe, men jeg håber snart selv at forsøge mig med at sy nogle.

Ingen kommentarer: