torsdag den 27. juni 2013

Tanker om babysko// Havebryllup

Lige nu, er der kun 1 måned til jeg skal giftes, nu starter den virkelige nedtælling.
Jeg synes vi er godt med, men jeg ved også at mit perfektionistiske gen vil stresse de næste fire uger, alt skal bare klappe.

Lige nu sidder jeg og tænker tøj til Ludvig. Han skal have denim bukser på fra enten Norlie eller MarMar, en hvid body og vest eller hvid skjorte, det kommer også an på vejret. (Hvis det regner er der risiko for at jeg aflyser det hele ;-)) det toppes med butterfly, som er bestilt fra etsy, så fint. Den må i høre om efter brylluppet, da jeg ikke vil vise den endnu.

Da Ludvig vil være 9 1/2 måned til brylluppet, regner jeg jo ikke med han kan gå....han er godt nok motorisk fremmelig, men jeg tvivler alligevel. Så jeg er sådan i tvivl om fodtøj. Han skal have et eller andet lækkert der passer til, da vi skal have taget billeder sammen med børnene. Men jeg er meget i tvivl om jeg skal give ham et par rigtige sko, eller det skal være "sutsko".
Han har store fødder og kan sagtens passe rigtige begyndersko, både angulus og pepe har nogle fine bud, fundet hos Limonade

Det vil dog være en engangfornøjelse, og så er det jo pjattet at smide 400 kr efter sko, der vil være for små når han begynder at gå om nogle måneder.

Den anden mulighed er at han skal have prewalkers eller sutsko på.

Jeg er ude i at skoene skal være enten gule....det passer til temaet. Ellers skal de være helt neutrale, grå eller lyse. Det er bare svært at finde de helt rigtige. De røde converse kunne være fede, og dem ønsker jeg mig til ham. Men jeg er bange for at de vil falde for meget ved siden af på bryllupsbillederne. Det er ikke meningen at de skal i fokus.

Og jeg er slet ikke kommet igang med Ida's tøj endnu. Hun skal selv med ud og vælge kjolen, så det bliver så snart vi har ferie.
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: