søndag den 23. juni 2013

Kreafyn

På Fyn findes der masser af kreative mennesker. Ja det ved man jo selvfølgelig godt, men hvis man er som jeg, så kan man nogle gange godt komme i den tro at alt sker i København eller Århus. Kan helt få den fornemmelse, at hvis vi bare flyttede så ville jeg finde de ligesindede, som også kan se det fede i panduro og i at hækle en lap :-)

Men med instagram, kom der også nye bekendtskaber, og da der var en der meldte ud om vi ikke skulle lave en kreagruppe på Fyn, så var jeg straks med. Det var lige det jeg har gået og savnet.

I går var jeg afsted. Hjemme hos saradahlhoff sammen med casakaos og fruthrane. De findes på instagram, under disse navne.

Det var virkelig hyggeligt, og jeg fik hæklet et par lapper, og drukket noget kaffe. Og lært nogle søde piger at kende, jeg glæder mig til vi skal afsted igen.

Mine lapper matchede de smukke blomster og vandmelonen. Så fint.



Sara var lige nået at gå efter sin lille skønne ikke-sovende datter da jeg tog billedet.

Ingen kommentarer: