fredag den 7. juni 2013

Sommerdage

Gad virkelig godt at vise billeder fra den skønneste dag.
I formiddags holdt Ida fri fra ørnehave, og jeg tog begge mine unger med i zoo. Vi skulle egentlig med bussen, da Ida elsker det. Men desværre var der allerede to barnevogne med, og vi kom ikke med. Gode råd er ikke dyrere, end at vi skyndte os hen til min mor, og lånte hendes bil.

I zoo i Odense havde vi den hyggeligste dag. Det er her jeg gerne ville vise billeder, desværre valgte min iPhone at stå af lige da vi tog afsted, og kameraet var ikke opladet. Så ingen billeder. Ludvigs første tur i zoo er ikke foreviget, øv øv.

Vi havde smurt en kæmpe madpakke, og Ida havde handlet, så der var både sodavand, mælkesnitte og en lille slikpose med. Men Ida var lykkelig, og de fire rugbrødsmadder og en halv melon, røg ned inden slikket blev gnasket.
Vi så løvernes unger der tumlede, girafferne på savannen. Og skildpadder og pingviner som var overdrevet aktive. Dagen kunne ikke være bedre.

Hjemme igen har vi tilbragt dagen i haven, grill hos mine forældre, og nu er fødderne oppe, kaffe i koppen og nu vil jeg bare sidde og nyde roen.

Ingen kommentarer: