torsdag den 27. juni 2013

Shopping #8

Jeg har ikke nået at vise jer de fine ting fra MarMar

Endnu et sted jeg ikke tidligere har købt tøj fra. Jeg synes mine børn går klædt efter deres personlighed, som jeg tidligere har beskrevet her. Og Ida er helt klart vokset til en stor følsom pige, med prinsesse/ballerina/fe tendenser, og derfor er hendes tøj det seneste år også blevet noget mere afdæmpet, og i stor udstrækning snurre kjoler, som hun selv kalder dem.
Hun har stadig temperament som en vild hest, og da hun selv skifter tøj nogle gange flere gange om dagen, ender hus også nogle gange i vilde prints. Som forleden med leo kjole, multifarvede stribede leggins og en hvid og lilla prikket trøje under. Det skal der være plads til, og hun var bestemt klar til at klatre i træer. Men det var et sidespor.

Ludvig er bare min lille bøf, mors dreng, afdæmpet og charmerende.



Bukserne fra MarMar til ludvig er mørkere i virkeligheden. Størrelsen er dog ret stor i det, så er spændt på hvornår de passer, jeg håbede lidt at de passede til vores bryllup, men der får han muligvis de lyse denim farvede bukser på fra Norlie.

Sidst men ikke mindst kom paillet nederdelen fra Petit by Sofie Schnoor, købt hos boozt.com



Noget det jeg hold mest af ved at få tøjet ind af døren, er at lade det ligge fremme på bord eller hylde i noget tid, inden det bliver gemt væk i skabe og skuffer.
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: