lørdag den 15. juni 2013

Fordi jeg fortjente det

Så er det weekend.

Jeg fik den geniale ide fredag eftermiddag, at vi da lige kunne tapetsere de to endevægge i stuen, som har generet mig længe, og så kunne jeg bruge lørdagen på at male. Der var ikke langt fra ide til handling, og min kommende mand var heldigvis med på ideen. Han er god på den måde ;-)

Så idag står alle møbler midt i stuen, og mine beige vægge og endevægge med brunt tapet er nu hvidt hvidt hvidt.... Dengang vi flyttede ind, syntes jeg det var en genial ide, at bevare noget af det gamle tapet, det blev de to endevægge. Jeg fandt en lys farve der matchede. Og så fortrød jeg ellers. Allerede dagen efter. Det er over to år siden. To år hvor jeg bare har levet med det, men været langt fra tilfreds. Alt blev brunt i brunt. Vores gulve er meget mørke bejdsede trægulve. Vi vil gerne ha dem slebet helt ned og evt hvidpigmentere, men det bliver ikke så længe min kæreste studerer. Men nu har det lysnet allerede, og selvom væggene lige skal have en gang mere, så er jeg så glad for det.

Når jeg er færdig skal jeg nok vise før og efter billeder.

I en helt anden retning, så er udsalget jo startet. Jeg har købt en masse til børnene allerede, som jeg nok skal vise når det komme ind af døren. Men jeg synes jeg fortjente lidt også. Min lille taske havde udtjent sin værnepligt, og min pung gik i stykker for noget tid siden, så nu har jeg forkælet mig selv med lidt nyt.


Ingen kommentarer: