tirsdag den 2. juli 2013

Weekend // bryllup 2013

Om under fire uger deler jeg efternavn med min yndlingsperson. Det er ikke dårligt, og jeg glæder mig helt vildt. Men pyha der er meget at få styr på. Især når man lige vælger at holde et lille intimt bryllup i baghaven, det gør jo ikke at alt skal overlader til tilfældigheder.

Men weekenden stod på polterabend. Vi havde ligsom luret det. Da børnene skulle passes, og det var første gang Ludvig skulle sove ude, så var det rart at kunne gøre det på en ordentlig måde, så var det okay at kende datoen.

Det var en hyggelig dag med sushi, åfart, underlige billeder og quizzer. Og sidst men ikke mindst salsa og diskodans med meget fuld kæreste, der havde været ude og brygge øl til brylluppet, fin detalje :-)

Resten af natten sad jeg og sladrede med nogle af mine yndlingsmennesker, og kl 4:30 tog jeg bussen hjem sammen med studenterne og så solen stå op. Det var en god dag.

Gudskelov har jeg ingen billeder af dagen, andet end dem jeg selv tog af sushien. Inden det blev hapset.

Jep. Det lavede jeg. Og det smagte fantastisk især deres sauce dip ting til inside out rullen med crispy rejer. Yummy. Yndlings.
Men hold da op, jeg er ikke vant til alkohol (eller jeg bebrejder selvfølgelig kulhydraterne) dagen efter var jeg ubrugelig, og stod op kl 13, og gik i seng igen med Ludvig kl 19, og fik mandag lov til at sove til 10. Og så var jeg da også nogenlunde på toppen igen. Men pyha, todages tømmermænd, så er man altså pludselig blevet gammel.
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer: