fredag den 21. juni 2013

Shopping #7

Udsalget er i gang flere steder, og det har mit shoppegen og sparegen enormt svært ved at lade passere.

Da vi jo stadig lever med su indkomst og verdens mindste sygeplejerske løn, så sparer vi hvor der spares kan, og derfor køber jeg ikke dyrt tøj til ungerne. Jeg kan heller ikke få mig selv til at give 400 kr for et par bukser, men det er en anden snak, jeg er muligvis også nærig ;-)
Men derfor kan jeg sagtens drømme, og endnu mere se kvaliteten er en anden når man kigger efter de dyrere mærker. Derfor køber jeg meget tøj på udsalg og til lagersalg, bazarer osv. Det betyder så også at jeg har tøj liggende i næste størrelse, i nogle gange over et år, før de vokser ind i det.
Men under dette udsalg har jeg også fået købt lidt, der skal ind og ligge lidt på hylden ;-)

Poppy Rose har jeg kigget på flere gange, men aldrig bestilt fra, synes det har været lidt for bondeagtigt til min smag, men nu er jeg flyttet på landet, og har muligvis ændret holdning, eller også er deres kollektion bare lidt lækrere og lidt mindre landlig end ellers ;-)



Huen er taget i brug, Ludvig har ondt i ørene pga væske, så hvis det blæser det mindste giver jeg ham hue på, og denne er så fint strikket og tynd at han sagtens kan have den på en sommerdag, hvor det blæser lidt koldt.

De strikkede gamacher (det hedder vel ikke leggins til drenge?) viser virkelig hvad man betaler for, så fantastisk bløde og lækre i kvaliteten, glæder mig til at svøbe ham i det hele efter sommeren.

Og en enkelt cardigan til trunten, lækker farve og snit til hverdag. Men for sart til at komme med i gårdbørnehave.

Det hele fra Poppy Rose til minus 50%

Jeg må indrømme jeg overvejer om jeg skal ind og have lidt ekstra gamacher og huer til efteråret.

Ingen kommentarer: