mandag den 16. december 2013

Hvis jeg ikke får det i julegave, så......

....skal det bestemt hjem og bo her i 2014.

For lige at være lidt materialistisk. Håber da at julemanden har valgt at berige mig med lidt fra denne collage, men da jeg ikke får gaver fra så mange igen, så ved jeg, at i hvert fald, et par af disse sager flytter ind i løbet af 2014.

Hay kaleido // hynde i skind // playtype c // wirebasket + låg ferm Living // Lisa Grue poster // væghængt lysestage


Hvis nyt skal ind, så skal noget andet ud. Så jeg må hellere komme igang med at rydde skabene.

1 kommentar:

Anne-Mette sagde ...

Kære Cecilie,
Lækre ønsker, du har på listen. Det kunne jeg godt blive inspireret af til min egen ønskeseddel :-)

Tusind tak for den fine stjerne, jeg har fået med posten i dag. Den er nået helskindet frem og hænger nu og pynter på mit juletræ i stuen. Jeg har et indlæg på i morgen på femthe.blogspot.dk.

Glædelig jul,
Mvh Anne-Mette