mandag den 2. december 2013

1. December


Farvel november. 
Du var skøn. Med masser af fridage, familiehygge og kreativitet. Du var slet ikke så mørk og grå, som du nogen gange får skyld for. 

Goddag december. Julemåneden. 
Med alt for lidt fridage, men med max hygge, varme og barnlig glæde. Du er magisk, vidunderlig og helt fantastisk. Jeg glæder mig til at se hvad du har i ærmet i år. 

Nissen flyttede ind. Et nyt sted, så vi var lige ved at bliver nervøse, da vi ikke kunne finde døren. 
Morgenbordet var dækket, pakker lagt frem og senere kom der familie til hygge, juledekorationer og masser sf god mad. 

Det har været en dejlig dag. 
Som jeg har prøvet at forevige med min iPhone. Ikke altid det bedste valg, men mit spejlrefleks, har en brist i tusmørket. 











3 kommentarer:

elli sagde ...

Tak for en dejlig dag

Marina sagde ...

Hvor ser det bare skønt og hyggeligt ud. Jeg synes ikke at det gør noget at billederne er som de er for mig signalerer det netop morgen og spontanitet (men kender godt det med at man tænker ej øv det kunne have været fedt hvis de var knivskarpe. Knivskarpe billeder om morgen kræver bare helt vildt meget arbejde og så er der jo ikke tid til hygge). Elsker jeres enkle fine nisse dør og den lille stige.

Cecilie sagde ...

Tak Marina. Det er faktisk det der kendetegner mine billeder generelt for tiden. Det kræver så meget arbejde, at tage billeder med mit spejlrefeleks i tusmørke, men min mobil, er jo oftest inde for en armslængde...godt eller skidt... det kommer an på humøret ;-)
Så jeg kan faktsik garantere at billeder taget med andet, vilgive lige så uskarpe billeder.