tirsdag den 10. december 2013

Juleglimt

Weekenden stod jo på julehygge, og jeg synes mit hjem er så tilpas julehyggeligt som det skal være. Her er plads til nisser og gran, men ellers er julen meget hvid i år. Jeg bor jo ret mørkt, med mørke gulve og en del træmøbler, især teak. Så denne vinter har der samlet sig en del hvide nips rundt omkring.

Julestjernens er oppe, den hænger så fint i hjørnet, på vinduet har jeg hvide papirsengle, som jeg vandt i en give away på en blog for 4 år siden. (Den gang give aways primært var hjemmelavet nips). De hører min jul til nu.

Jeg har lært at folde sløjfer. Jeg har set rundt omkring nogle ideer til hvad jeg kan bruge dem til. Hvis jeg får det gjort, så skal jeg nok vise mere.

Jeg har "fået lov" af min mand til at male det lidt sjove indbyggede skab. Det er en del af huset, så det bliver, men jeg har fået lov at male det hvidt, så det ikke er så markant og voldsomt.

Nissen har glemt sine træsko udenfor døren. Han har travlt, når han ikke har gaver med, så driller han og laver ballade, med toiletpapir over det hele, og appelsiner i skoene. Det der roder på gulvet bagved er ludvigs LEGO duplo han fik til morgen.

Min adventskrans. I søndags tændte vi det andet lys. Jeg elsker denne tid.

På fredag henter vi juletræ, inden jeg tager på arbejde. Det glæder jeg mig helt vildt til at få ind i stuen. Det er så smukt med lys om aftenen.

Ingen kommentarer: