søndag den 8. december 2013

Weekend

Jeg har glædet mig til denne weekend i evigheder. Jeg skulle egentlig have været til kreahygge lørdag, men det blev desværre aflyst. Så jeg kom til at bruge hele weekenden, med dem jeg elsker allerhøjest, og så med julemarkeder.

Trunten hjælper farmor med at pynte deres hus op til jul. 

Jeg har brugt aftenerne på at lave lidt pynt til køkkenvinduerne. 

Trunten på tur med verdens vel nok langsommeste karrusel. 

Vores baggang begynder at ligne noget vi kan være bekendt. 

Rester til aftenkaffen, føler mig så voksen så. 

Bedsteforældre og oldemor. Jeg har verden heldigste unger.


Vi var til julemarked i Nyborg lørdag, og Odense søndag. Kameraet blev i lommen igen igen. Men hold op hvor var det skønt. Vi har spist æbleskiver, drukket gløgg, spist honninghjerter og blevet drillet af Nissen. Vi har købt julepynt og prøvet en karrusel. Og bedst af alt har vi krammet, læst julehistorier, tændt stearinlys og grint sammen. Bedre weekend findes ikke. Aftenerne har stået på mini krea og ro. Det er en weekend hvor vi alle er blevet ladet godt op.

Nu tager jeg lige en uges arbejde og så holder jeg en uges ferie, inden det rigtig går løs, både juledage med familiehygge, men også en julearbejdsplan på 42 timer for mit vedkommende. Velkommen tilbage fra barsel :-) jeg håber det kommer til at gå op i en højere enhed. 




2 kommentarer:

Sol & Solejma sagde ...

Åh ja, Cecilie, jeg havde også glædet mig. Rigtig meget!
- til at se de blog/IG-piger jeg har haft mest til fælles med. :)

Men det var vist godt, at det ikke blev her - Solvej stoppede først med at kaste op i går aftes og Sally har haft feber on/off hele weekenden. :-/

Men jeg synes helt klart, at vi skal finde en ny dato!

Knus Sara

Cecilie sagde ...

Det var så ærgeligt, men godt hun er ved at være på toppen igen. Jeg stemmer for et kreafix i januar ;-)