mandag den 30. december 2013

GODT NYTÅR


Så synger året på sidste vers.

Og hvilket år.

Jeg kom endelig igang med at blogge igen, hvilket er ret forrygende, for det og instagram har givet mig så meget. På inspirationsiden og det sociale hvor jeg har fået kontakt til nogle mennesker, som jeg er virkelig glad for, er blevet en del af mit netværk.

Det var året hvor vi virkelig blev sammentømret som en familie på fire. Hvor Ludvig blev et år og en rigtig dreng, og tog sin plads i familien som en charmebasse med primadonna nykker. Året hvor Ida blev fem, hvilket er så stort og hun er så sej i sin sidste tid i børnehaven. Hun har veninder og laver fjollerier og viser hvilket fint lille menneske hun er blevet til. Guldklumper.

I 2014 blev jeg gift. Med manden i mit liv. Min bedste ven og min største kærlighed. Det smukkeste mest intime bryllup, i vores egen have. Det hele var perfekt, og jeg ville ønske man kunne gøre det igen, igen og igen.

Det var et år med barsel og den gruede afslutning på barsel. Jeg savner stadig at gå hjemme med bassen. Men man vender sig til meget. Men synes det er ærgerligt at bloggen ryger så langt ned på prioriteringslisten, når hverdagen tager over. Der er måske et nytårsforsæt der....

Det har været et skønt år. Jeg tror og håber at 2014 vil blive lige så skønt.
Et år som allerede nu indeholder en rejse og en skolestart. Jeg glæder mig.

Jeg ønsker jer alle et godt og lykkebringende nytår

Hav et fantastisk nytår

Ingen kommentarer: