fredag den 5. juli 2013

Shopping # 9

Man skulle tro jeg ikke lavede andet. Og det er muligvis lidt rigtigt. Men det er jo næsten som at miste penge, ved ikke at benytte sig af de gode tilbud.





Jeg har nogle gange købt Freoli til Ida, og været udemærket tilfreds med kvalitet og pasform. Det er dog ikke så længe siden de begyndte at lave tøj til drenge også, kaldt Oli. Så da min kollega ville sælge et gavekort på 500 til 250 kr, og de samtidig kører halv pris i netshoppen, så slog jeg til.

Jeg har haft kig på jakken siden april, synes den ville være perfekt til Ludvig, den er lidt foret, så tænker den er god sidst på sommeren.
Jeg skal jo også begynde at tænke på dagpleje start og hvad han mangler til dette. Og der synes jeg denne jakke er en god start. Jeg kan sagtens se ham sidde i sandkassens og lege iført denne :-)

Trunten mangler altid tylskørter og strut generelt. Så et nyt tylskørt blev det også til, og så lidt basic, i form af strømpebukser til begge unger og to bodyer til Ludvig. Det hele for de 250 kr. Kup.

Ingen kommentarer: