søndag den 7. juli 2013

Sommer søndag

Ludvig har haft feber de sidste par dage. Håber at der er tænder på vej. Nu er han snart ni måneder og vi har ikke set skyggen af en tand endnu.

I går klæbede han sig til mig, og sov sporadisk limet ind til mit bryst. I dag var han markant bedre, og efter en to timers formiddags lur, og trunten havde været afsted på legeaftale, besluttede jeg mig for at der skulle ske lidt.

J (min kommende mand ;-)) har arbejde i døgndrift de sidste fem dage, i dag er sidste dag heldigvis, så har han også ferie. Så jeg var alene med de to, der virkelig trængte til at der skete noget. Så da vi hentede Ida kørte vi først over og kiggede blomster, i en butik med ophørsudsalg, og det blev til lidt nye blomster til hoveddøren og et oliventræ til 20 kr.

Bagefter kørte vi ud til skovsøen i Odense. Skønt sted, hvor man kan få store is, med guf og syltetøj, altid et hit for Ida.

Pusletasken gjorde det ud for tæppe, da jeg godt nok havde taget et med, men med Ludvig i Mai tei og tasker og is, så kom tæppet aldrig længere end til bilen.

Selvom det havde været hyggeligt hvis J havde været med, så var det en rigtig skøn måde at bruge en solskins søndag på.

Ingen kommentarer: