søndag den 14. juli 2013

Legoland

Frekvensen af blogindlæg er på absolut lavpunktet pt. Det er fordi vi nyder vores ferie sammen, som både bruges på ren nydning, og på knoklearbejde, så vores hus kommer til at skinne inden brylluppet om 14 dage.

Forleden var vi, sammen med resten af familien Danmark, i Legoland. Det er første gang vi havde Ida med sådan et sted, og Ludvig selvfølgelig. Men har ikke syntes det var noget for Ida, og det er egentlig slet ikke noget for mig. De ord tager jeg så i mig igen. For hold da op en hyggelig dag vi havde, og en sej pige jeg er mor til. Hun synes de vilde rutsjebaner var et hit, og kanoturen, hvor hun endte med at blive våd var hylende morsom. Fantastisk dag i høj sol, og med søde og glade børn.

Ludvig tog det hele med oprejst pande, og stoisk ro.... nøjagtigt som han plejer.

Billedspam








Fredagen stod på kærestetur til Flensburg (kommer der lidt om i et senere indlæg), og weekenden har stået på malearbejde og havearbejde. Dvs. det har min kæreste og svigerforældre primært stået for. Jeg har haft en ludvig hængende om halsen, og generelt sørget for at kaffepauser og spisetider blev overholdt or det arbejdende folk.

Og så skylder jeg lige et 9 måneder indlæg om Ludvig, han blev 9 måneder i går. Og den lille fis, har så travlt og bliver så stor. Men det må lige blive en af dagene, lige nu skal jeg smide benene op og nyde en lys sommeraften.
Jeg skylder

Ingen kommentarer: