fredag den 21. marts 2014

Sommerforberedelse

Om 64 dage smutter vi alle sydpå. Det er jo lige om lidt, tænker jeg.

Mit planlægningsgen er jo i fuld gang. Inde i mit hoved (HA, som om, det er da skrevet i lister) har jeg næsten planlagt tøj, til alle ugens dage dernede. Sådan fungerer mit hoved.
Bassen har jo nærmest intet sommertøj, da han er vokset ud af alt selvfølgelig. Så han skal have opgraderet hele garderopen, det kommer så småt henad vejen.

Men sandaler. Jeg ved af erfaring at det er nu, man skal købe, medmindre man vil stå og have et sølle udvalg i sidste øjeblik.
Ludvigs skal være helt neutrale, og af læder. Nu er det bare med at vælge. Alle skoene er små luksusgoder, til den lille fyrs tæer. Så jeg skal altså bare bestemme mig....

Sandalerne på collagen er fra Angulus, pom pom og Bisgaard.

Har i sandalerne på plads?

Alle disse sandaler kan købes hos houseofkids.dk

Ingen kommentarer: