mandag den 3. marts 2014

Kan man....

...være forelsket i en pusletaske.

Ja, det må jeg konkludere, det kan man godt.

Og når de så kommer med endnu en lækker taske, så er det svært ikke at savle lidt. Det eneste jeg savner ved min pusletaske, er da det virkelig lækre liberty foer. Prøv lige at se hvor fint det er. Men jeg tror ikke jeg kan overbevise manden om at jeg skal købe en ny magen til, bare fordi den har pænt foer.

Der er også lige den fordel ved at have haft tasken i et års tid, læderremmene er blevet helt smørbløde og lækre, og tasken er som ny.

Sammen med tasken får man net, taske samt deres nye vandtætte taske. Rigtig rart til når man fx. lægger pusletaske under barnevognen.
Jeg har skrevet om min store kærlighed til denne pusletaske før. Det er fordi jeg har været igennem, en del pusletaske, primært dem der udgiver sig for at være en almindelig taske, det har bare ikke fungeret, så da jeg endelig stødte på denne taske, blev jeg så glad, den lever op til alt det man skal forvente af en pusletaske.

Læs mere om mine erfaringer og anbefalinger af pusletasken her Og her

Ingen kommentarer: