søndag den 9. marts 2014

Musthaves 2014 #2

Det er virkelig bittert at være syg i dette fantastiske vejr. Det er jo forår, vaskeægte forår. Med fuglesang, solskin og duftene af nyt liv. Jeg har virkelig savnet det, prøver at ryste sygdomme og vinter af mig, og se lidt fremad.

Jeg viste sidst at jeg ønskede mig en ny sofa. Og er overbevist om at der flytter en ind i løbet af i år. Om ikke andet så en billig en fra ikea, så længe børnene er nogle små grise, så er der vidst ingen ide i at investere i den dyre slags endnu. Men en ny lysere sofa skal der til, jeg bliver skør i hovedet af at se på den røde snart.

I en lidt mindre skala, drømmer jeg om at denne poster flytter ind.

Eneste lille men, er at den kun fåes på Moderna museet I Malmø. Tror desværre ikke jeg kommer derover lige foreløbigt, og ellers bliver de solgt til overpriser rundt omkring.
Måske man tilfældigvis, tager på weekendtur til Sverige engang i år, så skal denne bestemt med hjem og bo.

Ingen kommentarer: