onsdag den 11. september 2013

Fødselsdagsforberedelser

Har jeg fortalt at september er store fødselsdagsmåned i vores familie? Nå ikke. Jamen det er det.
Vi starter med mandens i august, efterfulgt af farmors d. 5 og derefter følger vi ellers i trop, nevøen, mig, en onkel, Trunten, svoger og så 14 dage efter i oktober slutter vi med Bassen.
Vi nyder det, men det er også et hårdt program vi kører i september.

At vi så også lige blev sendt i gulvet af maveinfluenza, hjælper ikke på logistikken.

Men nu er vi ved at være oppe i gear igen, og klar til næste rul.

Min fødselsdag i morgen. Jeg kører æble tema. Haven bugner af æbler, og jeg elsker temaer, så vi har inviteret på aftensmad, med forret, hovedret og dessert der alle indeholder æbler. Glæder mig til om det lykkedes, og ikke bliver kedeligt.

I weekenden holder vi truntens 5 års fødselsdag for familien. Og det er den jeg nu er igang med at planlægge. I år har hun heldigvis ønsket en almindelig lagkage, med nøddebund, så jeg skal ikke igang med fondant osv. Det er ellers sjovt, men jeg synes virkelig også jeg bruger meget tid på det.

En indskudt bemærkning kunne være, at der selvfølgelig også ligger en sommer fest i børnehaven på fredag, hvor jeg har skrevet mig på til at lave kage til kagekonkurrencen. Det lægger et lille pres på mig, da jeg faktisk er på arbejde inden.

Men alt plejer jo at gå, og det er jo familien der er inviteret, og det er jo faktisk mest for min skyld jeg gør det her.

Om onsdagen kommer børnehaven på besøg. 17 5 årige... Det bliver skønt.
Jeg planlægger prinsesse tema, jeg ved Trunten vil elske det. Så jeg er igang med at samle inspiration på pinterest. Jeg er så heldig at have fri tirsdagen før, så jeg har heldigvis tid til at nørkle med lidt pynt.

Ingen kommentarer: