fredag den 27. september 2013

En af de dage....

Hvor alt bare er træls.

Hele dagen har jeg gået rundt med sådan en træls knude i maven. Jeg har bare lige brug for at være alene. Men med arbejde, så hjem og hente børn, og være alene med dem til sent inden manden kommer hjem, så har der ikke været ro på noget tidspunkt. Nu sidder jeg endelig helt alene, børnene er puttet og der er en time inden manden kommer hjem. Forhåbentlig med snolder og cola, det er vidst tiltrængt.

Oh the joy of introvertism

Min hjerne koger en smule. Det er et sammenfald af flere ting. Starte arbejde igen, hvilket skam går forrygende, men da kræver energi, men samtidig sker der en masse i vores lille samfund, som bare tager lidt energi, i hvert fald fra mig. Det påvirker mig enormt, når man går ind og roder med mine børns hverdag, fordi det besluttes rent kommunalt. Det bliver godt i sidste ende, men al overgang er da svær.

Men lidt glimt fra de sidste uger instagram vil jeg dele med jer

De bærer præg af fødselsdage og efterår.

Følg mig meget gerne på instagram @kringelkroge


Ingen kommentarer: