tirsdag den 8. oktober 2013

Støvler til en nybegynder

Den store lillebror har jo lidt travlt. Han har nu gået ret stabilt den sidste måneds tid nu. Det der med at kravle er faktisk kun noget han gør, hvis han har for travlt med at jagte storesøster, så han ikke kan nå at rejse sig, efter han har sat sig på numsen.

Så nu er der pluselig en masse overvejelser omkring sko. Jeg havde jo den holdning at det skulle han ikke have, de små nuttede babyfødder skal have luft og lov til at bevæge sig frit. Men det hjælper jo ikke rigtigt noget når drengen render rundt, udenfor i dagplejen. De der babyfutter han har på lige nu er bare ikke særligt gode, når han for det meste er oprejst. Jeg ville da ikke bryde mig om at gå rundt udenfor iført uldforet sovepose omkring hver fod. Det gør heller ikke noget godt for han bevægelighed. 



Jeg er ret sikker på at det er Angulus der skal pryde hans små buttede tæer. Men jeg skal lige have dem prøvet på ham, da jeg er bange for de bliver for tunge. På den anden side må jeg jo acceptere at min dreng godt nok kun er 11 måneder, men har størrelse og robusthed som en halvanden årig. 
Snørre er jo et must, og de her cognacfarvede ministøvler er bare så smukke. 
Jeg tør dog ikke købe dem førend det er frost, i frygt for at hans fødder pludselig vokser en størrelse. 
Så please lad der være et par i str 22-23 tilbage til mig, sidst i oktober.
 

Ingen kommentarer: