søndag den 12. januar 2014

Søndagskrea

De her dage hvor jeg har været alene med Ludvig, er brugt på ren nærvær og hygge med ham. At han heller ikke er den store sovetryne, gør at roen bliver brugt på at dovne. Eg havde vidst lige nogle batterier der skulle lades op.

Men i dag var der lidt mere overskud. Jeg er igang med at få indrettet ludvigs værelse, det er rart at der endelig sker noget. Og jeg har en plan med nogle billeder der skal hænge ved puslepladsen. Og stærkt inspireret af hende her . Igen.
Så har jeg lavet små billeder til væggen, som skal hænge sammen med andre små illustrationer, jeg har købt. I får det at se når jeg er færdig. Jeg tror det bliver godt.

Jeg fik også lavet et par diamanter. Dem skal jeg helt klart have lavet flere af, de er da så dekorative.

Ingen kommentarer: