torsdag den 9. januar 2014

Tidsfordriv og pusletaskedrømme

Jeg har sendt min mand og datter på skiferie. Turen blev jo ellers næsten aflyst pga den manglende sne. Men et par dage før, fik de pengene tilbage fra skisportsstedet, og så blev der hurtigt taget en beslutning, om at køre en del længere nord på, der hvor sneen befinder sig.
Så i dag kan den ene halvdel af familien boltre sig i sneen.

Herhjemme i regn og blæst, sidder så den mindre heldige del af familien. Sygdom gider jeg ikke skrive om. Så i stedet bruger jeg tiden på at netshoppe. Det meste kommer dog ikke længere end til kurven. Børnene mangler virkelig ingenting.

Istedet faldt jeg over nogle fine ting der kunne opdatere pusletasken.

Vi har altid et ekstra sæt tøj, nattøj, bleer og vådsevietter med i tasken. Derudover indeholder den tit lidt frugt og en vandflaske.
Jeg gad godt fylde tasken med disse ting.


Billederne har jeg haft liggende i mapper på min mac, så kan ikke huske hvor det er fundet. Men Bukserne er af mærket Norlig, skoene PePe, Strik fra Oeuf og heldragt fra Marmar. Øko puslesager, findes hos blandt andet purebaby.dk.

Ingen kommentarer: