tirsdag den 14. januar 2014

Norlie cardigan

Jeg har jo ikke helt kunne dy mig, mht til det der januar udsalg.
Noget jeg har glædet mig til var Norlies udsalg. Det er så lækre ting de laver, og især Ludvig har været rigt forsynet.

Denne gang var det dog Ida der blev forkælet. Jeg har haft kig på denne cardigan siden den kom frem. Men lige nøjagtigt cardigans er ikke noget jeg har lyst til at bruge mange penge på, for Ida er ikke så vild med at have det på. Men denne kan hun lide, især det at den er lang. Hun er ofte misundelig på min lange Stine Goya cardigan, som er blød som smør. Håber at denne er et værdigt bud på en skøn putte cardigan til hende.

3 kommentarer:

Sol & Solejma sagde ...

Den køber jeg gerne af dig, når Ida er vokset ud af den!
Så lækker.

Cecilie sagde ...

Uh Sara, der går nok lidt til. Købte den i str 122, for tænkte det ikke gjorde noget den var lidt oversize til at starte med. Men jeg skal nok huske dig 👍

Sol & Solejma sagde ...

Det gør ikke noget ;)
- jeg fik en mail i morges fra Norlie, om at der nu var 60%!
Så den er klikket hjem. Kunne simpelthen ikke lade være...
Jeg har også bestilt den nummeret større, så her hedder det 128.