tirsdag den 14. maj 2013

Ludvig Lækkerbuks - 7 måneder

Min skønne dreng, min smukke prins. Min lille bitte baby.

Den lille bitte baby har mistet sin babyduft. Han har mistet rigtig mange baby egenskaber. Han er faktisk ret tæt på at være et barn, istedet for baby.... Og det skræmmer mig. Han har alt for travlt, jeg kan ikke følge med.

I går blev han 7 måneder. Hvor blev tiden af?

Lidt billeder fra Ludvig var 4 uger til nu.







Kan godt lide ideen om at lave en oversigt over hvad han kan osv. Så det starter jeg på :-)

7 måneder
- har kravlet i 14 dage nu, sådan oppe på alle fire
- rejser sig ved alt, sofa, puffer, kettlebells, alt....
- spiser masser af mad, og er så god til det. Gnasker villigt boller og grøntstave i sig
- elsker at tumle vildt med far, især kolbøtter og svingture er hittet
- er meget glad for mor, og lidt en pylrerrøv
- er en stor dreng som bruger 74-80 i tøj.
- kravler hen til os når han vil os, og søger bevidst sin far også

- hader at blive tørret i hovedet
- er ikke så god til at drikke af kop endnu
- har ondt i ørene og sover generelt elendigt
- brokker sig stadig over at få tøj af og på


Elsker min lille store dreng.

Ingen kommentarer: