torsdag den 2. maj 2013

Lidt nyt til Trunten og Bøffen

Jeg har ikke tidligere købt fra zara, og havde ingen ide om hvilken kvalitet jeg kunne forvente. Jeg har flere gange luret på siden, fordi synes de havde nogle fine ting. Især lige for tiden, har de så lækkert tøj til børn. Ludvig kan jeg finde så meget fint til, og jeg må indrømme jeg kan synes det er svært at finde lækkert drengetøj. Pigetøj er der jo virkelig meget forskelligt, og ida har selv en mening efterhånden. Men da jeg slet ikke er til det overprintede til lille Ludvig, så synes jeg det er ret begrænset, hvad jeg finder til ham. Afdæmpet men smart, og ikke pattet. Jeg er måske bare lidt sippet.

Egentlig var jeg bare ude efter kjolen, Ida skal have på til brylluppet. Vi havde en ide om hvad vi var efter, og sørme om jeg ikke fandt det hos zara. Det andet røg i kurven, fordi jeg var nysgerrig på kvaliteten, strikken til Ludvig kostede 99kr så er spændt på hvordan den overlever at blive møffet rundt med på gulvet, og vasket.

T shirten er jeg ret vild med, selvom den er med print. Den er gul og det er en af yndlingsfarverne lige pt. Og så er den lige Ludvig.





I dag har jeg brugt dagen på endelig at komme til tandlægen. Ufatteligt hvor meget luksus og velvære en s.... tandrensning kan give. Bagefter fortsatte jeg min luksus dag, med at tage til Odense og kigge overdele til min brudekjole. Den er jo meget hemmelig, så den ser i ikke, førend efter brylluppet. Jeg var afsted uden Ludvig, så skønt, med lidt mig tid.

Hvad jeg kom hjem med, må i se imorgen, når der er lys igen til billeder.

Ingen kommentarer: