onsdag den 1. maj 2013

Lidt slidt

Mit hjem er lidt slidt. Det har været i familien siden det blev bygget af min farfar i 47, og vi flyttede ind for to år siden. Inden da havde det stået tomt i over fem.
Vi sætter i stand....stille og roligt hen ad vejen. Med en sygeplejerskeløn og en su, så er kodeordet....meget stille og roligt. Når kæresten engang er færdig og med job og jeg er gået op i tid igen, så skal der virkelig sættes i stand. Nyt tag, nye vinduer og døre, isolering, slibes gulve osv osv.... Lige nu nyder vi vores gamle slidte hus, som uanset hvor meget der trænger, stadig giver mere glæde end tårer.
Jeg bliver heller aldrig til det helt polerede, så mit hjem er lige mig.


















2 kommentarer:

Anne sagde ...

Det ser da umiddelbart ret så skønt ud! Og fantastisk at det har været i familien så længe :)

Cecilie sagde ...

Hvor er det sødt af dig. Er nu også glad mit hus, især fordi jeg jo er kommet i det siden jeg var barn.