fredag den 29. marts 2013

Arbejdspåske

Jeg kunne vise en masse billeder af min halvfærdig gang og badeværelse, men det gider jeg ikke. For det er netop kun det, halvfærdigt. Der er lige noget tid inden det er helt som jeg gerne vil have det. Men der er blevet knoklet i går og i dag, og det er helt klart på rette vej, men puha hvor tager sådan noget lang tid.

I stedet prøver jeg at hygge bare en smule om det arbejdende folk. Derfor står den hver dag på lækker frokost, og aftensmaden prøver jeg også at gøre lidt fornuftigt ved, uden at det er en tre retter gourmet, det falder alligevel til jorden, når der lige skal males færdig, og maden når at blive kold.
Derfor blev der i dag budt på pizza. Herhjemme er der indført fredags pizza, det er altid en succes, blandt familien, og hvis der er gæster. I dag blev den traditionelle, skiftet ud med en spinat, mozzarella og parmaskinke/chorizo pizza. Så lækkert.

Til kaffen bød mig og trunten på et lille hjemmelavet påskeæg. Fik endelig brugt det sidste marcipan og nougat fra jul. Og de var gode, og der er nok til vores min påskefrokost på søndag.

Trunten havde på sin legeaftale i går været med til at lave trøfler, eller romkugler. Og det var farfar meget misundelig over, og mente at det kunne vi lige rode sammen. Desværre lå jeg ikke inde med nogen kagerester, så det blev til dadelkugler, pyntet med krymmel, og for min skyld også nogle med kokos.









Ingen kommentarer: